بله عزیزم میشه
یه اصولی داره که باید رعایت کنی
ولی مجاز و میشه
منم فقط باشیرخشک فرنی درست میکنم
شیر پاستوریزه وقتی مجازه چرا شیرخشک
شیر خشک رو فقط وقتی از روی گاز برداشتی میتونی بهش بدی نباید با حرارت بالا در تماس باشه تا جاییکه میدونم کامل خاصیتش از بین میره حالا نمیدونم جدای از اون عوارض دیگه هم داره یا نه
عزیزم شیر خشک نباید حرارت بالا ببینه
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.