انشالله که درد زایمانه و زایمان کنیامروز🥺
ینی نمیگیره ول کنه؟
انقباض باید بگیره ول کنه
بازم میخواید ی بیمارستان برید چک کنین
دردی ک بزنه ب کمر و پهلو و شکم و فاصله بین درداش کم باشه درد زایمانه
ولی اگ فاصلش زیاده بزارید کمتر شه بعد برید بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.