وقتی بالشت بارداری میخری ولی اقایی بیشتر دوسش داره🤣🤣🤣

تصویر
۲۴ پاسخ

نمیدونم چرا مردا همیشه باردارترن😬🤣🤣

من ک شوهرم حتی بالشت نمیزاره لای پام بزارم میندازه اون طرف 😂😂😂میگه اینا چه جای منو گرفته
خودش میاد بغلم🥰🥰🥰

واااای پس همه مردا همینن فکر میکردم شوهر من فقط بارداره 😂😂

وای شوهر من از وقتی حامله شدم به همه بو ها حساس شده بعد من انگار نه انگار حامله ام میاد میگه نگااه شکمم بزرگ شده لگنم درد می‌کنه 😂😂 خوابالو شده

🤣🤣🤣🤣🤣

منم ی بالشت دارم خیلی باهاش راحتم میزارمش وسط پاهام بعد تا میرم دستشویی جایی میام میبینم وسط پا شوهرمه بزور میگیرم ازش😐😂

فک کردم فقط شوهر من اینجوری ما میریم جلو آینه ببینیم شکم کدوممون بزرگ تره 🤣بیشتر از من هوس می‌کنه بیشتر از من میخوره بیشتر از من ناز داره

دوتا بخر فایده نداره 😂😂😂😂

وای این شوهر منه🤣🤣🤣🤣🤣هرچی ک بخرم مال اونه هرچی بخورم اونم میخوره

🤣🤣🤣🤣

خفه نشی ترکیدم از خنده😂😂😂😂😂😂

شوهر منم فک کنم با من یماه فرق داره ،من هفت ماهمه اون 6😂😂😂😂😂اون بیشتر از من باردارتره

🤣🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️

ماهم شبا همین مشکل رو داریم تا غافل میشم یه طرفه بالش رو میبره....منتظره زایمان کنم مال خودش بشه😁😁

شوهر منم تا من پامیشم میپره روش میخوابه میگ خیلی حال میده

چه باحال 😂🤣

اقایی هم بارداره لابد😂

🤣🤣🤣وای خدایا از دست این مردا

شوهر منم سرشور سیلیکونی بچمو برداشت استفاده کرد🤭😁😂

ماهم همین مسئله رو داریم شبا😂😂😂

بنده خدا پول داده میخواد حلالش کنه😁😁😁

از کجا خریدی عزیزم

🤣دقیقا منم هرچی میخرم شوهرم استفاده می‌کنه 🤣خدایا حسادت در این حد خوب نبود

🤣🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط