دکتر برای دختر من برای تقویت سیستم ایمنی بدنش نوشت
روزی دو سی سی
من دقیقا همینو دکتر داد برای ۶ماه ۱/۵سیسی
دخترم من 3ماه بود گفت 1.5سی سی 20قطره کمه
من اینو ب دخترم میدم دکتر گفت تا دو هفته بیشترنده روز ۱سیسی و نیم
دکتر به پسر من هم داد
مناز همین میدادم دکتر گفته بود ۳ سی سی بدم هر روز
دختر من زینک سولفات و یک و نیم قطره چکان میخورد
اینو همه میتونن بدن
زینک سولفات اگه منظورش بوده بله باید زیرنظر دکتر باشه نسبت به شرایط بچه تعداد قطره چکان رو مشخص کنه کم و زیادش اسیب به کلیه س
دختر منم چند ماه میخورد چون وزنش کم بود معمولا افزایش اشتهاس
ولی این نئو زینک چیز معمولی ایه نیازی نیس دکتر بگه اینم باز افزایس اشتها و افزایش سیستم ایمنی و این چیزاس
ولی زینک سولفات قوی تره
روزی دو نیم من میدم
چهار سیسی باید بدی
گلم دکتر برای نوشت براش، برای اشتها؟
چون من میخوام به دکتر بگم بنویسه، براهمون سوال کردم
زینک برا چی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.