یک روز 🥲🥲🥲
۱۰روز بعدم مامانم رفت تک و تنها شدم خودم کارامو کردم
منک از همون روز اول ک گفتن پاشو راه برو پاشدم کل بخش رو گشتم و چون دخترم ان ای سی یو بود کسی نمی تونست جلومو بگیره یکسره میرفتم پیش دخترم کامل دردم یادم رفته بود
ولی ۱۰روز اومدم خونه مامانم اونجا هم نداشتم کسی مراقب بچم باشه خودم همه کاراشو میکردم در کل سزارین خیلی خوبه
۲۰ روز
۲۰روز
زایمان تو چطور بود خواهرم
اگه برامن بود ی روزم نمیخوابیدمممم
چون بهترین زایمانو داشتم
ولی ۱۰ روز خونه خودم مامانم مادر شوهرم مراقبم بودم ۱۰روزم خونه مامانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.