شیاف پروژسترون ازهفته چندم شروع کردین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

من ار ۱۰ هفته

من از هفته پنجم که خونریزی افتادم دکتر بهم هم روزی دو تا آمپول داد بعد از یه هفته روزی دو تا شیاف تاااا هفته سی و چهار دیگه فکنم از هفته ۲۸ یه شب درمیون تا هفته سی و چهار استفاده کردم

من از هفته ۵
دکتر برای احتیاط داد

عزیزم باردارشدی مبارکت باشه چندوقت سقط کردی میتونی جوابم بدی منم دوماه پیش سقط داشتم ولی اقدام کردم وهنوزیم خداکریمه

بارداری شدی ؟؟؟😍😍😍

من از ۵هفته استفاده کردم تا ۹هفته و خورده ایی همون موقعه ک فهمیدم رفتم دکتر چون یک خارج رحمی داشتم دکتر بهم داد

تقریبا هفته هفتم شروع کردم تا پایان سه ماهگی وکاملا استراحت داشتم

از هفته ۸ تا ۱۸ هفتگی بعد رفتم انومالی گفت هماتوم جذب شده قطع کردم

ساکو که دیدم هفته ۶

اگه نیاز نداشته باشی برات تجویز نمی کنه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان قندک مامان قندک هفته هجدهم بارداری
مامان مامان سیندرلا مامان مامان سیندرلا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان انبه خانم 🥭

🩷🩷 مامان انبه خانم 🥭 🩷🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری