ماناناتون سیسمونی چند دست لباس گرفتن؟؟؟

۸ پاسخ

من سه دست صفر گرفتم سه دستم یک از هرکدوم دو دست معمولی و ی دست خوشگلتر .دختر من مرداد به دنیا میاد به امید خدا واسه همین زمستونی و پاییزی هیچی نگرفتم بعد واسش میگیرم

سه تا صفر سه تا یک یک ست 6 تیکه هم سفر آنلاین گرفتم ولی به یک بیشتر میخوره دیگه نگرفتم فقط لباس بیمارستانی میگیرم

من بیشتر از ۶ ماه به بالا گرفتم .کاپشن و شلوار جین و و کتان و ….ژیله و پیراهنهم گرفتم ولی تو خونه ای تا ۶ ماه رو ۷ دست بیشتر ندارم

من کلا 6 دست لباس گرفتم بچه اولم هم هست و واسه سیسمونی
یک دست سایز صفر ( همون ست 7 تیکه بیمارستانی) سه دست سایز یک که از این سایز یک ها دو تاش معمولی و تو خونه ای هست یک دستش شیک تر و خوشگل تره، یک دست هم بلوز شلوار سایز 2 و سرهمی سایز 2
بیشتر از این هم لباس نگرفتم چون واقعا قیمت ها بالاست و از طرفی گفتم اطرافیان شاید بعد تولد لباس کادو بیارن، هر چی هم که نیاز شد به تناسب وقت براش میخرم، لباس زمستونی و بیرونی هم نگرفتم، پسرم مرداد به دنیا میاد، دیگه به تناسب فصل و اندازه اش آروم آروم چیزایی که نیاز داره رو میخرم.

خیلی

من سایز ۰ ۱ ۲ ۳ هر کدوم س دست گرفت
ی خورده سرهمی و رامپر و شلوار و کلاه اضافه
لباس زمستونی بیرونی‌ پیراهن و..
کلا مامانم تا دو سالگی لباس گرف هرچی گفتم کم کم ب فصل مبگیریم گفت نه🤷‍♀️

نشمردم
هرچی دوست داشته از قبل گرفته ،
ولی دیگه اجازه ندادم بگیره گفتم زحمت میشه ما خودمون قراره سیسمونی بخریم

والا هرچی هست مامانمون خریده فعلا لباس زیاد نگرفتن وسیله ها دیگه خریدن سرویس خواب و ... لباس ها ماه دیگه قراره بگیرن

سوال های مرتبط