به هیچ وجه نذاره شوهرت اونجا بگیرن آخه بعدا پشت سرتون میگن پسرش نگرفت در صورتیکه تمام خرجش با اون بنده خداس
چ عقب مونده ان ، وسایل مادرشونو ریختن بیرون بعد میگن خونه اونا غذا بدن؟
اصلا اینکارو نکنید ، توی مسجد غذا بدید ولی خونه دختراش نه
واسه اینکه جلوی مردم خودشونو خوب نشون بدن و شما رو بد
اگه جا دارید حتما خونه خودتون بگیرید که فردا منت نزارن رو شوهرت
اون که قراره موادغذایی رو بگیره تو هم درست کنی دیگه خونه شما اومدن سختشونه خب اونا اگه مشکل دارن نیان ولی حتما خونه خودتون بگیرید قبول نکنید اونجارو چون حتما حرف درمیارن فردا
بگو اگ میخاین خونه شما باشه پش. خرجم با شما باشع
چطوره ک خرج با شماست ولی ب اسم یکی دیگ در بیاد ولشون کن حتما خونه خودتون بگیرین بگو تو اگ خیلی ناراحت بودی همون شب اساس مامانتو نمیریختی بیروت
خب قطعا باید خونه پسرش باشه بعدا مردم نمیگن پسرش کاری نکرد برا مادرش ... به شوهرتون بگین با خواهرش قاطعانه برخورد کنه دلیلی وجود نداره ک زیر بار منت داماد برید ... بعدم غذاشو شما درست کنی تو خونه اون ب نام دخترا تموم شه چ کاریه قبول نکن بگو بچم اذیت میکنه دندون در میاره هم چسبیده بهم
به نظرم به شوهرت بگونزار اونجا بگیرن اینجوری میخوان کن بگن ماگرفتیم هرجوری شده به شوهرت بگو نزاره اونجا بگیرن
از خداتم باشه خونت نباشه باجوراب کثیف میان رو فرشی که نوزاد داری
تو که میخوای خرج رو بدی پس خونه خودت بگیرش چرا خونه اونا که به اسم اونا تموم بشه درحالی که تو خرج دادی.
بهتر ک خونه ات نیست ولی بگو خرج مراسمم خودشون بدن توام غذا درست نکن از بیرون بگیرن
اگه خرج با شماست پصیبت تحمل کن خونه خودت بگیر...خرج شما کنی اونا کونشونو گنده کنن حالا خیلی آدمن
ازمن گوش بگیر و نذار خونه اونا باشه خودتون روی مزار اعلام کنین که خونه خودتون هست باشوهرتم صحبت کن چون فردا به اسم خودشون تموم میشه تاعمر دارین سرکوفت میشه شوهرت که پسر داشت و داماد خرج داد نکنین اینکارو
بنظرم به همسرت بگو ثبول نکنه، مسفردا والا مردم میگن پسراش بیعرضه بودن چهلم برا مادرشون نگرفتن داماداشون گرفتن!!!!!!!!! اصلا قبول نکنید بنظرم
بنظرم همه جا رسم پسر خرج کنه دیگ همه ام میدونن این قضیه رو ، بزار اونجا بگیرن راحتتری موقع شام برو ،تو با بچه مگ میرسی غذا درست کنی ،یا ازابیرون بگیر چون مواد غذایش ک ی قیمت میمونه دستپخت اشپز پس تو هزینه اش تفاوتی نداره. خودتو خستع نکن.ما زیاد ازمون مردن خرج کردیم میدونم بیرون بپزن خیلیم بهتر میشه ،اگ مادرشوهرتم دستپخت شمارو دوست داشت ی شبی عیدی چیزی براش نذری بده بیرون ب نیت اون ، خودتم خسته نکردی یا قران خونی چیزی بگیر خونه خودت
عزیزم تو برو مجلس دار هم باش جلو فامیل ها که بفهمن مجلس با شما بوده بگو بچه کوچیک داشتم نمیتونستم بیاین دیگه دخترا گفتن این جا برگزار بشه منم به خواطر بچه ام دیگه گفتم اره این جور بهتره
خیییلی زرنگن بابا
بگو یا خونه شما همه مواد و پخت غذا با شما ....
یا اگه قراره غذا بپزم خونه خودم مهمونی میدم
سلام مادرشوهرت فوت کرد پدرشوهرت پیش شما میمونه یا نه؟؟؟
خاک تو سرشون چه بدبخت بوده اون مادر ک دخترش این بوده
حوصله داریا ولش کن بابا بهتر بزار خونه خودشون باشه تو اینومریضی و ویروس با بچه کوچیک
هنوز چهلم بیچاره نشده خونشو خالی کردن ؟ 😮
ما باورمون اینه تا چهل طرف حتی نه وسایل نه لباساشو رد نمیکنیم حتی کلی بعد از چهلم هم کسی دست نمیزنه
اصلااا درست نکن
سلام چرا خونه اونا دلیلش چیه
وااااا تو با بچه کوچیک؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.