۴ پاسخ

چقدر ناراحت میشم اینجور پیاما میبینم،دوباره برای خودم یادآوری میشه،هرچند من تا حالا به این هفته ها نرسیدم ولی دفعه آخر که فهمیدم قلبش ایست کرده و باید سقط کنم،دوست داشتم بمیرمممم اما نرم بیمارستان
خودم تو خونه قرص گذاشتم ۲۴ ساعت صبر کردم دیدم نمیفته رفتم دکتر دکتر گفت این با قرص نمیفته باید کورتاژ شی.
کورتاژ شدم راحت شدم.
بنظرم سقط طبیعی سخته،شایدم من تحملم کمه🥲

وای وای🥺یعنی دیوونه میشم اینطور پیامارومیبینم کلا خاطرات خودم یادم میاد یک ماه گهواره نیومده بودم تاآروم بشم.... فقط خدا آرامش بده بهمون بدجورررری سخته 😭

میخای سقط کنی الان دیگه قلب و همه چی بچه تشکیل شده نکن گناه داره بخدا بچه سقط کردن تو زندگی آدم تاوان پس میدی

عزیزم منم قبل این بارداری ی سقط داشتم کاملا درکت میکنم
من بیمارستان نرفتم والا خودم تو خونه انداختمش من چون تو همون موقع مبل گرفته بودم روزی ک میخواستن برام مبلا رو بیارن من شب قبلش دکتر گفت ک باید سقط بشه منم اومدم فرشارو بلند کردم ک زیرشونو جارو وطی بکشم یهو احساس کردم ی چیزی میخواد بریزه نوار بهداشتی جلوشو گرفته رفتم دسشویی یهوهمش ریخت دفع شد بعدشم ی دل درد شدید گرفتم ک مسکن خوردم بهتر شدم یکم وسایل سنگین بلند کن تحرک داشته باشی میفته

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری