نه اصن درد نداره فقط جاش یکم میسوزه تبم نداره
بدناباهم فرق میکنه عزیزم امادرکل نگران نباش اذیت نمیشی منم دیروززدم فقط یه کوچولودستم دردمیکنه خداروشکر
شب دستت سنگین میشه و درد میگیره فردا بهتر میشی عزیزم
من دیروز زدم خوب بودم ، صبح پاشدم دستم درد میکرد فک کنم دیشب روش خوابیدم
من فقط یک روز دست درد داشتم ک همون موقع بهم گفتن طبیعی دستت درد بگیره
اصلا درد نداره واقعا
من امروز زدم فعلا که اصلا درد نمیکنه
درد نداره
اگه واکسن کزاز نزنیم چی میشه
من دیروز زدم خوب بود از سر شب دستم درد گرفت
روز اول کمپرس سرد
دوم گرم
واسه من که درد نداشت اصن
مراقبتاش چیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.