آره خوب دیگه
آره خیلی خوبه من میوه میزارم توش میزارم فریزر یخ میزنه میدم دستش هم خارش لثه اش میوفته هم باهاش مشغول میشه
اره وقتی مجا به خوردن میوه شد خوبه فعلا که نه
دخترمنکه اصلا نمیگیره باهاش بازی میکنه ولی نمیگیره
اره دختر من خیلی دوسش دارم
اینکه مستقل خودش میوه میخوره خیلی خوبه دیگه هیچ خطریم نداره
اره خوبه
اره عالیه
سوال منم هست از چندماهگی لازمه
نمیدونم من که گرفتم حس میکنم موقع دندون دراوردنم خوبه میوه یخ بزنه بدی بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.