۷ پاسخ

مال بهداشت رو بده خیلی خوبه

ویوا کیدز

من یه چی بهت ببرم من دخترم تا یکسال پدیا بست خورد یه بار نگرفتم همون مال بهداشت تاپ ویت بود فک کنم دادم دیدم وای چقد اشتهاش زیاد شد. دیگه همش اونا دادم خیلی خوب بود

والا دکتر پسرم گفت بهتره از یکسالگی به بعد از شربت مولتی‌ویتامین بجای قطره استفاده کنید و شربت مولتی‌ویتامین سانستول معمولی رو پیشنهاد کرد و منم بلافاصله بعد از تولد یکسالگی دادم و راضیم. صبحا بعد از صبحانه ۲/۵ سی سی تا دو سالگی که بعدش میشه ۵ سی سی.

من ویوا کیدز میدم

ویوا.

لیکو زینک

سوال های مرتبط