مامانا من از صبح بچم تکون نخورده چیکار کنم دعا کنین❤️

۷ پاسخ

بستنی و آبمیوه بخور
خوابه حتما

باید یه خوراکی شیرین بخوری، بیست دقیقه بعد به پهلوی چپ بخوابی، اون وقت حرکاتش رو چک کن حتی یه تکون ریز هم حسابه توی یکساعت 5تا حرکت داشته باشه خوبه اگه نداشت یاکمتر بود برو دکتر.

نگران نباش عزیزم آب قند درست کن بخور بعد به پهلو سمت چپ دراز بکش انشاالله که تکون میخوره

منم امروز اینطوری شدش تکون میخوردش خیای کم ناهار خوردم ساعت گرفتم دیدم تکون خوردش

نوشابه بخور تکون میخوره

طبیعی هست یه چیز شیرین مثل بستنی و... بخورید کمی صبر کنید برای منم اتفاق افتاده

عزیزم سریع برو زایشگاه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی
مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 روزهای ابتدایی تولد