اره عزیزم دست پسرم با ذغال سوخت
کف دست دخترم کامل چسبید به بخاری سوخت 😢بردم دکتر بهش پماد آلفا داد گفت هر روز بزن رو دستش با پلاستیک فریزر ببند بعد روش و باند پیچی کن تا روز بعد دوباره باز کن ۱۵ دقیقه استراحت بعد دوباره من این کارا و کردم کامل خوب شد جاش هم نموند
ارع چای ریخت رو دخترم سریع همون لحظه آرد ریختم هیچی نشد خداروشکر
بله پا پسرم سوخت با چایی دکتر نبردم گفتن پوستش میکنن بچه اذیت میشه-آلفا خریدم میزدم روش گاز وازلینه میزاشتم با گاز دیگه پانسمان میکردم وقتی هم میخوابید پوستش میکندم ده روزی طول کشید تا خوب شد -
باز بزار زود خشک بشه
دست پسرم سوخت پماد آلفا و روغن بنه میزدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.