منم به تو حسودیم میشه😔😂
دوسدارم زودتر ۳۰ بشمممم
منم به هفته ی تو حسودیم میشه😂😂
جدای از شوخی
حس میکنم باید لذت ببرم از بارداریم چون داره سریع میگذره
انگار همین دیروز بود که بیبیم مثبت شد🥲
اگر خدای نکرده استراحت نیستی و مشکل دیگه ای نداری باز خوبه پس ما چی که پوستمون کنده شد با هزار استرس
اره واقعا ۳۰ تا ۳۵ خیلی سخت میگذره
😎😂
حالا من میگمکی بشه بشم ۳۰ هفته 😂😁
اونا هم این روزا رو گذروندن این کش اومدن روزا
منم ب شماهاکه بالای ۳۰هفته این حسودیم میشه🥴😂
منم هم هفته اي خودتم
ديگه حسوديت نشه😅
می گذره ولی وقتی بچه دنیا اومد وشکمم خالی بود نمی دونم چرا گریم گرفت با اینکه ماهها منتظر این لحظه بودم
منم دلم میخواد زودتر ۳۶شم🤒
الان ما پس چی بگیم
از الان لحظه شماری کنی خیلیییی دیر میگذره،شل کن لذت ببر از بارداری
من به ۳۹ هفته فیکس حسودیم میشه چون ۳۹ هفته وقت سزارینمه
منم . خستمه .. هم دلم میخواد بزام همه نه
واسه ما بدتر نمیگذره
عجله نکن
این روزا هم از استرس زایمان و دردای الکی خواب نداری
مثل من
حالا من دعا دعا میکنم زود نگذره چون کل کاراممونده
نه خرید کردم نه اسم انتخاب کردم تازه کارای خونمونم تموم نشده میخواییم جا به جا شیم
اصلا بازار شامیه
من دوهفته دیگه دارم حس میکنم قراره سینه خیز برم این دوهفته رو😂
ولی فدای سر نینی
میدونمسخته ولی بعدش یه جوجه میدن بغلت یادت میره
منم 🥴🥴
من دو سه هفته دیگ دارم حس میکنم قراره سه ماه بگذره 😑🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.