۱ پاسخ

من باید 15ماه میشدم نشدم هنوز 😂
البته تا چهار ماهگی پریود نمی‌شدم اون ماه شدم این ماه نشدم
فک میکنم طبیعی باشه تست هم منفی بود

سوال های مرتبط