عزیزم توشیردهی ممکنه عقب بندازی من بارهابوده که دوماه نمیشدم بعدمیشدم هیچی نیست نگران نباش هورمون هاتون بهم ریخته
من18روز عقب انداختم
بخاطر شیردهی منم اینجوری شدم
عزیزم ببین بعد یک ساعت خط نیفتاده؟؟
اگه شیر خودتو میدی طبیعیه من بعد ۱۱روز تاخیر پریود شدم
من ۳ماه نشدم بی بی منفی دیگه ۲شب قرص خوردم که بشم
تا یک هفته عقب بیفته مشکلی نداره
من باید سه اردیبهشت پریود میشدم هنوز نشدم دوتا بیبی چکمم منفی شد🤦🏽♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.