دندونه ؟ خیلی بی قراره 🥲
رفلاکس پوشک واکسن تب

تصویر
۷ پاسخ

میگن خوب نیس از بالا در بیاره 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

اره ..

عزیزززم تبریک

آره از بالا در آورده انشاالله دندونای محکمی قرارع داشته باشه

اول پایین و در میاره بعد بالا

اول بالا دراورده

اره دیگهه😍

سوال های مرتبط

مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی