چون مزه اش زیاد خاص نیست یه کوچلو شیره میریزم ک شیرین تر بشه اونجوری میخوره
اره من دادم
من که میدم
من دارم میدم به دستور پزشک فرنی خودم پز رو نمیخوره حریره هم دهدم اسهال گرفت
حریره بادام بهتره
برنجش خوشمزه نیس
سلام گلم من دادم ولی بچم طعم فرنی رو بیشتر دوس داشت چون شیرینیش به اندازه بود ولی این شیرینیش کمه
بله من الان دو هفته س دارم بهش میدم ولی سرلاک حریره بادام
من که نمیدادم ونمیدم چون شیر داره زیر ۱سال نمیدم به پسر اولمم ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.