مامانا کسی ب بچه این شربت رو داده برای یبوست چطوره

تصویر
۲ پاسخ

من ازاین میدم

تصویر

اره من به بچم میدم ۳سالشه شربت انجیر

سوال های مرتبط

مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی