۱ پاسخ

سلام خوبی واس یبوست بچه من ی دارو دیگ دادم عالی اب رو اتیش البته با نظر پزشک دخترم دادم
داروی پِروکید ۵قطره فقط همین

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی