۴ پاسخ

دکتر چی میگ؟دختر من ۹کیلو دکترش گفت خوبه ی کیلو کم داره

بعد یکسالگی خیلی خوب وزن بگیره ماهی ۲۰۰ولی همین که کم نکنن هم خوبه

از ئه سالگی ب بعد زیاد وزن نمیگیرن پسر منم از یکسالگیش تا الان فقط شصد گرم اضافه شده

ماهی فک کنم همون دویست سیصد گرم

سوال های مرتبط