۴۷ پاسخ

موفق باشی عزیزم
ان شاءالله دلت شاد بشه

عزیزم نگران نباش فقط مراقب خودت باش ان شاالله مثبتی 🥰. نه فرقی نداره منم شیاف داد

مبارک باشه عزیزم.❤️
ان شاالله خیره برات🙏
بهترینها نصیبت بشه 🌹

انشالله بارداربشی منم مشکل تورو دارم اول راهم

سلام انشالله مثبت بشی منم خارج رحم یکی بسته یکی بازم انشالله منم میخوام برم ای وی اف این پیام اینجا میزارم به امید مثبت شدن شما و خودم .پیش کدوم دکتر رفتین ?

وای خداروشکر مبارکت باششش ان شالله ک برات خیره

عزیزم اومدم خبر بگیرم ببینم به سلامتی انتقاا دادی، دیدم خودت تایپک گذاشتی
ایشالله به حق فاطمه زهرا (س) مثبت بشی 😍🙏🏻

عزیزم مبارکه انشالله نی نیات بچسبه به دلت کنده ام نشه🥹🤲

من یکشنبه انتقال دادم
ان شاءالله دوتامون مثبت میشیم
ولی من همچنان آمپولم دارم🙁

سلام ان شا الله دو هفته دیگ با خبر مثبت شدن میایی عزیزم❤️

نه عزیزم من انتقال اولم آمپول پروژسترون میزدم سیاه و سفت شده بود خیلی بد بود..
اما این انتقالم خودم به دکتر گفتم برام شیاف پروژسترون بنویسه انقدر راحت و خوب بود برام. فقط حتما حداقل نیم ساعت دراز بکش. اگه یک ساعت بعد از شیاف دراز بکشی که چه بهتر. و سعی کن حداقل یک ساعت بعد از شیاف دستشویی نری که جذب بشه.

انشآلله که نی نی ها به دلت بچسبن و زود خبر بارداریتو بدی عزیزم❤️😘

انشالله مثبت بشی عزیزم 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🌹🌹🌹

ان شاءلله به زودی خبر مثبت شدن بگی بهمون😍

بسلامتی باخبر خوب بیای ۲ هفته دیگه 💗

انتقال درد داشت چطوری بود؟

خداروشکر انشاالله ک دو هفته دیگه با آزمایش و بیبی مثبت میای اینجا😍😍😍

ایشالا که عزیزم با خبر مثبت میای😍

انشالله دوهفته دیگه خبر بارداریتو بهمون بدی یه تیتر با قوی😍
فقط این دوهفته ریلکس کن بهش فکرنکن
تست زودتراز ۱۴روز نزن

عزیزم تقویتی قبلش چی می‌خوردید؟؟

ان شاءالله عزیزم هر چی خیره همون برات رقم بخوره

به‌ سلامتی مهربوووون 🫂
امید به خدا دو هفته دیگه خبر مثبتت رو میذاری برامون

منتظرمعجزه باش تومامان میشی❤

ان شالله با خبر مثبت شدنت

انشالله به سلامتی خبر مثبت شدنت رو بدی

انشاالله دوهفته دیگه تست مثبتتم میذاری گلم🙏🏻

توکلت به خدا منتظر خبر خوبت هستیم گلم❤️

ان شالله مثبت میشی و نی نی ات سالم دنیا میاد. شیافش بهتره، چون کامل جذب میشه اما امپول دردناکه و روی عضله کبود میشه بیشتر اوقات کامل جذب بدن نمیشه و زیرپوست میمونه.

ایشالا مثبت پایدار بشی🤲🤲🤲😍😍😍



منم میرم فردا میرم تقویتی قبلا پانچکر ام دکتر بنویسه بگیرم استفاده کنم😢

ان شاءالله دو هفته دیگه با جواب مثبت میای خبر میدی
شیاف بهتر امپولش خیلی دردناکه هر روز بخوای بزنی شیاف تاثیرش هم بیشتره

سلام عزیزم ایشالا که مثبت میشی
برا منم امپول ننوشت فقط شیاف و استرادیول و دوفامد و اسپرین و مثبت هم شدم

کجا انجام دادی عزیزم

بسلامتی عزیزم.. گفتی کدوم دکتر و کدوم بیمارستان رفتی؟؟

بسلامتی عزیزم
منم فقط شیاف داشتم

😍مبارکه ، خوش خبر بیای

انشاالله مثبت میشییییی😍😍

ایشالا مثبت میشه تستت

عزیزم درد داشت انتقال؟

دکتر من جنین شناس هم هست میگفت از دید من شیاف تاثیر بیشتری داره

انشاءالله دو هفته دیگه تست مثبتتو بزاری عزیزم ❤️😍

ایشالله با خبر بازداری تاپیک بذاری

ب سلامتی ان شالله مثبت میشی ..من هم آمپولش بود هم شیافش

ایشاالله خیره عزیزم

سلام شما آی وی اف کردید؟

ایشالا مثبتی

انشاالله فرزند صحیح و سالم و صالح خدا بهت بده🌹

انشاالله عزیزم

سوال های مرتبط