این چیه رو لب پسرم
زخم شده؟😭😭

تصویر
۴ پاسخ

آفت زده یا بوسش کردین یا یه چیز الوذه خورده به دهنش

نیستاتین هر شش ساعت یک سی سی بده خوب میشه

نه عزیزم برفکه...باید نیستانین بدی طبق دستور پزشک برطرف میشه.حالا هر ۴یا۶ساعتی هست....

نیستاتین بزن

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۷ ماهگی
مامان سهراب ومرسانا مامان سهراب ومرسانا ۷ ماهگی
مامان شازده پسر👑 مامان شازده پسر👑 ۱۶ ماهگی