۷ پاسخ

منم دقیقا اینارو دارم

اگه فاصله هاش خیلی زیاده فکر نکنم مشکلی باشه.
باز از تجربه دیگران استفاده کن

برو ان اس تی خیالت راحت بش

چون زایمانت نزدیک میشه این علاعم رو داری طبیعیه

منم گاهی همینجوری میشم یه مامانی میگفت نشانه اینه که زایمانت نزدیکه نمیدونم چقد درسته

برو ان اس تی بده عزیزم

برین ان اس تی بدین

سوال های مرتبط