۵ پاسخ

ن از روز 8 پریودی

من از ده پریودی شروع کردم

اصلا بهش فکر نکن ،همین استرست بیشتر میکنه،بیخیال باش منم اینروزا تجربه کردم،موقعی که بهش فکر میکردم نمیشد،بعدش که کلا توفکرش نبودم باردارشدم

اره ولی خب بیشترتمرکزت توتایم تخمک گذاری باشه

من این ماه بعد پاکی یک روز درمیون اقدام کردم تا آخرین روز باروری ببینیم خدا چی میخواد

سوال های مرتبط