۴ پاسخ

ببلاک 3

دختر منم صبحانه و نهار و شامش شیررررر با شیشه
فقط موفق شدم شیر خشک پاستوریزه کنم
کم کم عوض کن
قاطی کن
اول چهار به دو
بعد سه سه
بهد دو چهار
دختر من حتمی با شیشه میخوره
دیوونه م کرده با غذا خوردنش

سینه میخوره یا خشک؟

منم اصلا شیر نمیدم

سوال های مرتبط