۲ پاسخ

اورال بگیز خیلی خوب

پیگمنت خوبی ندارن زود‌میره و قشنگی رنگای معمولی ندارن

سوال های مرتبط

مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی