۹ پاسخ

پس نتیجه میگیریم خدا شوهر و خانواده شوهر نده

پس من چی بگم که همین الان با شوهرم بحثم شد دوباره تو این سی و دو هفته که باردار بودم غیر از ناراحتی و عذاب چیزی ندیدم همه‌اش آرزو میکنم بمیرم

من چی بگم که کل این ۳۲هفتم با گریه و فشار اعصابو روان گذشته برام🥺

هیچی نمیشه خودتو خالی کردی 😂فقط استرس بعدش دیگه نداشته باش خوب نیس

من پسر کلاس اولی دارم
با کلاس آنلاین
خنگ بازی درمیاره
اینقدر داد میزنم
کل ساختمون صداموشنیدن😅

نفس عمیق بکش سعی کن فکرت رو منحرف کنی

نه نگران نباش چیزی نمیشه فقط استرس و ناراحتی نداشته باش شوهرا همشون همینن درک ندارن

بابا بیخیال غم و غصه ب دلت راه نده

خب ی اهنگ بزار برقص بزار بچه شاد باشع😂

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد