۳ پاسخ

من دخترم ۳۴۰۰ بود ۶ ماه و ۴ روز ۶۹۰۰ بود قدشم ۵۰ بود شده ۶۵

بهداشت ول کن تو نمودار خودت ببین اگه وزنش صعودیه و دکتر میگه خوبه خوبه پس
دختر منم ۲۲۵۰ بدنیا اومد ۶ ماهگی ۶ کیلو بود دکتر گفت خوبه

بهداشت چی گفت نگفت کمه یازیاده؟

سوال های مرتبط