۲ پاسخ

زینک و کیوتن برای سرعت خیلی خوبه
همینجوری هم تو دوره تخمک گذاری اقدام کنی ایشالله که باردار میشی

اره تحرک یکم پایینه ولی زیاد نه مکمل بخوره بهتر میشه
تا می تونید خودتون رو تقویت کنید

سوال های مرتبط