سلام کسی قرص لتروزول مصرف میکنه

۴ پاسخ

من چنددوره س میخورم میخورم فعلآ هم پناه برخدا

بلهدمن این ماه خوردم از ۲ پریودی تا ۶ پریودی
دوتا دوتا

اره من

من دکتر برام نوشته از روز ۳ سیکل

سوال های مرتبط