منم همین حس رو دارم
عزیزم میشه به سوالم جواب بدی لطفا نگرانم
برای من هعی جاشو عوض میکنه سفالیک میشه بریچ میشه همش در همین حالته سفالیک شده بود ببین قشنگ قشنگگگگگ تکون خوردناشو حس میکردم حتی دست میزاشتم رو شکمم قشنگ زیر دستم میکمد از وقتی ک بریچ شده تکوناش گنگه به واژن لگد میزنه جیشم میگیره 😩 بعد گنگ انگار انگار من نمیفهممش داره تکون میخوره خیلی عذاب وقتی نفهمی تکوناشو زیاد سفالیک بود حتی شده یک ساعتم نشده بود ک من نفهمم حرکاتاشو برای شمام همینطوره؟؟
منم بریچم و واقعا دردم میگیره
برای من بریچ بودحالاسفالیک شده حرکاتش آروم شده ولی انگاربلندمیشه فشارمیده خودشودردم میگیریره
منم بچم بریچه لگداش تو واژنمه
حالا بزار بررگتر بشه این دردا این چیزی نیست ک داری
با ی ضربه اش وقت خودت از جات تکون خوردی میفهمی 😂
منم دردم میگیره همشم زیر شکمم سفته فک کنم هنوز بریچ مونده نشسته رو مثانم 😶
منه بیچارهههه
منم احساس میکنم دنده هام زخم شده😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.