سلام خانوما کیکم چطورشده برا۴ماهگی دخترم😊☺🤗

تصویر
۵ پاسخ

عالی شده ولی کاش صورتیا نبود!

همینکه مامانیش باعشق درست کرده براش دنیا دنیا ارزش داره 🥰

خیلی خوب شده😉

عالی.

آفرین بهت عزیزم ❤️

سوال های مرتبط

مامان علی آقا👶💙 مامان علی آقا👶💙 ۷ ماهگی
مامان محمدصدرا🩵🌈 مامان محمدصدرا🩵🌈 ۱۰ ماهگی