اره دیه مثل نوزادی نیستن که وم به دقه جیش کنن دیه مصلت هستن رو جیششون کم جیش میکنن مثلا دختر من شبا تا صبح خیلی کم جیش میکنه ولی وقتی بیدار بیشتر
اره دیر ب دیر عوضش میکنم
هرچی بزرگ تر بشن کمتر میش مثلا کم شیر بخورن
برای دخترم دوران سه روزه خیلی بود میده علت اون چیه؟
ن
برا چی کم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.