سلام مامانا
ادرار بچه های شمام کم شده؟؟؟

۵ پاسخ

اره دیه مثل نوزادی نیستن که وم به دقه جیش کنن دیه مصلت هستن رو جیششون کم جیش میکنن مثلا دختر من شبا تا صبح خیلی کم جیش میکنه ولی وقتی بیدار بیشتر

اره دیر ب دیر عوضش میکنم

هرچی بزرگ تر بشن کمتر میش مثلا کم شیر بخورن

برای دخترم دوران سه روزه خیلی بود میده علت اون چیه؟

ن
برا چی کم بشه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🥰 مامان محمد طاها 🥰 ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی