عزیزم شیاف بزار اگه تا پاراکید پایین نیومد
نه عزیزم اگه شکمش خالی نیست بهش بروفن بده چون استامسنوفن روی همچین تبی اثر نداره
خوب تازه بهش استامینوفن دادم عیب نداره شیاف بزارم چون خیلی تب داره
پروفن بالا میاره خیلی بده
شربت استامبنوفن بده قطره نده
سلام ، پروفن رو صبر کن فعلا نده چون خیلی رو گوارش تاثیر داره ، شربت پاراکید بده با دز صحیح ، قطره نباید بشمری
شیاف بزار براش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.