دخترا 36 هفته پسرم 2880 بود وزنش خوبه؟

۷ پاسخ

من ۳۶ هفته زاییدم ۳ کیلو بود
سونو همون اول ۳۶ هفتگی بهم گفت ۳۶۸۰ وزنش

خوبه
من۳۶ و ۳ روز سه کیلو بود

عزیزم میشه بگی بیشتر چی میخوردی که بچت وزن گرفته

ماشالله عزیزم چی خوردی

عالیه عزیزم چشم بد ازتون دور

کپل مپله اوی خدا 💞

ماشالله عالیه 💞خودگهواره زده ۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته نهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد