خانوما پدی لاکت برای یبوسته یا اسهال؟

۴ پاسخ

من بایولاکت نوشته دکترش برای یبوست

برا تنظیم گوارش هست نه اسهال نه یبوست

اسهال

اسهال

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو های کنجدی مامان دوقلو های کنجدی ۱۴ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۳ ماهگی