منم خیلی بدم میاد به شوهرم گفتم بچه دار بشیم سیسمونی خودت باید بخری وظیفه پدر من نیست بگیره 😅😅😅 اخه یعنی چی واقعا آخرم بچه مال پدره نه مادر اوووف
ما و شما باید این رسم رو برداریم ، من که تصمیم دارم خودم خرید کنم به خانواده هم گفتم لوازم کودک با هر کسی هست که داره اونو به وجود میاره ، مامان هم که اصرار کرد گفتم هرچقدر که می خواستی هزینه کنی طلا بخر برای مامان بچه 😁
منم بعد چند سال خدا بهم نی نیمو بخشیده اونقدر که همه ذوقشو دارن هنوز ماه سومم خالشو و عمه هاش هرجا میرن یه عالمه وسیله میخرن میارن
والا اونقدر برای بچه دار شدن خرج کردیم و دکترای مختلف رفتیم که هزینه سیسمونی جلوش هیچه خودمم کم کم دارم میخرم تیکه های کوچیکشو ولی احساس میکنم اگه ادامه بدم خانوادم ناراحت میشن. نی نی جان اولین نوه خانوادس بعد اون همه بدبختی خودشون دوستدارن این کارو بکنن مانعشون نمیشم
سعی میکنم لطفشون رو یه جور دیگه جبران کنم🙂😊
خوب خودت بخر، مگه قدیمه یا قانون نوشته شده است. به نظرم پدر و مادر بچه باید بخرن بباید نسل جدید حداقل این رسمهای افتضاح رو عوض کنیم
سمت ما جنوبیا کلا صفررررررررررر تا صد همه چیز با داماده😂🚶🏼♀️➡️😅 یعنی خونه و ماشین و مراسم و وسایل و… البته خانواده عروس جهاز میگیرن واسه دخترشون دیگه هرکس نسبت به وسعش کم و زیاد داره، خیلیام هستن اصلا چیزی نمیخرن. فقط بله برون و نامزدی و لباس های داماد تو مراسمات با خانواده عروسه😄😄
طرفا شمااینطوریه رسم طرف ماسیرتاپیازباخونواده پسره عزیزممن اهل زاهدانم خونوادم درحدتوانشون برام خریدن ک بعضی خونوادهاهمینم نمیگیرن ک واقعاحق دارن اینجابیکاری وخشکسالی بیدادمیکنه زندگی سخت شده واقعا ..
آفرین گل گفتی منم آنقدر بدم میاد آدم معذب میشه یعنی چی آخه حالا از دوست داشتن برن برای نوه شو اسباب بازی یا لباس بگیرن ولی تخت و کالسکه و اینا .... واقعا ظلمه
من که نمیزارم مادرم بخره، البته سمت ما جهازم بیشترش با مرده
قربون بابام برم از دهن خودش در میاورد تو دهنم میزاشت، یکساله ندارمش الان و غمگین ترین دختر و مادر جهانم
حیف جوونی و ارزوهای ناتمومت، مطمئنم بودی، همونطوری ک بهترین پدر دنیا بودی، بهترین و مهربون ترین پدر بزرگ دنیا هم بودی 🫂💔
خانواده شوهر من بغیر از سیسمونی انتظار طلا هم دارن 😒 آخه بابای بچه باید بتونه یه کادو زایمان درست درمون بده که اینام انتظار طلا داشته باشن
هم خانواده همسرم خداروشکر آگاه هستند.هم خانواده خودم
هر کدوم چیزی بازار میبینن از ذوق خودشون میخرن
لباس خریدن
اما مادر شوهرم بارها جلوی همسرم میگه اینو بخر اینجوری بخر این مارک بخر
مثلا یه صندلی کودک ماشین دیدم ۳۸ میلیون
مادر شوهرم نشون دادم گفت میخره براش حتما .
هرگز انتظار این رو ندارن که خانواده من سیسمونی بخرن.
البته خانواده خودم همش بفکر طلا هستن میگن دختر بشه هر کدوم میخوان طلا بخرن
اینا رو نگفتم خدایی نکرده دلتو بشکنمااااا
خواستم بگم طرف خودش باید فرهنگ شعورش رو داشته باشه
والا همه میدونن خانواده دونفر شما تصمیم گرفتید بچه بیارید پس تمام هزینه ها با خودمونه 🫂😘✨✨✨✨
خدا به پدر و مادرت سلامتی بده اگر توان داری خودت کمک کن اگر رسم دارید
واقعا بخدا واقعااااا
من دوست دارم خودم بخرم اما مامانم بفهمه کلمو میکنه که فکر کردی من ندارم ولی سعی میکنم بیشترشو خودم بخرم که کمتر به مامانم بیوفته
چی میگی هم پدر دختر باید الان تو این شرایط جهاز بده
تقریبا این رسم سیسمونی دادن خانواده دختر منسوخ شده عزیزم
منم به شوهرم گفتم بچه توعه خودت باید بخری
واقعا خوب گفتی دمت گرم👌👌
😄😄😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.