۴ پاسخ

به نظر من لباس نوزادی بخره ، شیشه ، پستونک ، مای بی بی و ساک حمل نوزاد و رختخواب نوزاد و گهواره کمد بخره برای لوازم کودک اینا برای نوزادی لازمه بقیه وسایلشم به مرور لازم شد بخره مثلا : روروئک ۵ یا ۶ ماهگی لازمه اون موقعی بخره ، تخت کودک ۵ ، ۶ سالگی بخره صندلی غذا ۶ ، ۷ ماهگی که نیاز شد بخره الان فقط برای نوزادیش بخره
من برای بچم کلی وسایل خریده بودم خیلیاش موند خاک خورد به مرور ۶ ، ۷ ماه به بعد که بچه نیازش شد استفاده کردم بعضیاشم یکسال به بعد نیاز شد استفاده کردم که جنسهای جدید تر اومده بود دیگه من خریده بودم

من تجربه برای خودم ندارم، ولی واسه دوستمو باهم خریدیم،چندتا چیز خیال کردیم لازم نیست نخریدیم، مثل تاب برقی، باورت میشه شبونه رفتن از فامیل قرض گرفتن ک فقط بچه بخوابه😂 😂 یه سری چیزا آدم فک میکنه بکار نمیاد ولی میاد واقعا، یه سری چیزام فک میکنی خیلی خفته ولی اشغال میشه، مثلا لگن حموم سیلیکونی تاشو، مزخرف! 4 تومنم پارسال پولشو دادیم، بنظر منم، آدم چندتا واجب مثل لباس، پستونک، شیشه شیر بخره، بقیه اشو با توجه ب اخلاق بچه بخره🥲 😂

دوست عزیزاگه عروسک برای ست سیسمونی خواستیددرخدمتم ❤️

عزیز یه سوال هماتوم ممکنه تو هرماه از بارداری اتفاق بیافته؟ یا ازهمون اول هست؟

سوال های مرتبط

مامان هیرادم🥹🫀 مامان هیرادم🥹🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری