سلام دوستان سه ماه اول چه چیزایی بخورم چه چیزایی نخورم ؟

۲ پاسخ

من دکتر بهم گف کله پاچه،جیگر،دارچین،زعفرون،زرشک این چیزارو نباید بخوری عزیزم

همه چی بخور فقط گرمی جات نخور تو هیچ غذایی هم زیاده‌روی نکن
خرما و مغز بادوم و گردو هم بخور برای قلب و هوش جنین خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان asikan مامان asikan ۲ ماهگی
مامان هیرادم🥹🫀 مامان هیرادم🥹🫀 هفته بیست‌وهفتم بارداری