بنظرم برای مراقبتهای بارداری خوب نیست
یکم بیخیاله
بیخودترین دکتره من ماه اول بارداریم رفتم پیشش منشیش ک خیلی فوضول بود ب پرسینگ من گیر داد بعدم خود دکتر ب ناخن هام گیر داد من ناخنام کاشت نبود ناخن ها خودم بود بلند شده بود و سوهان زده بودم میگفت چرا کاشت زدی ب نظرم واسه خانومایی ک مثل خودشونن محجبه هستن خوبه این دکتر بعدم بیشتر تلاشش رو طبیعیه.خداراشکر ب من همون ی جلسه گیر دادن و نرفتم دیگه پیشش
امیرالمونین زایمان کردم
من
اصلا راضی نبودم
منو قبل زایمان معاینه کرد گف اصلا طبیعی نمیتونی
روز زایمان از ۵صب تا ۴عصر من نگه داشت ک طبیعی زایمانم کنه
درصورتی ک بچم موقع دنیا اومدنش بود ومدفوعش خورد و کلی مشکل درست شد
افتضاح باردار بودم منو معاینه کرد و کلی قرص داد ک پربود بشم درصورتی ک خون لانه گزینی بود واسه من
دارو تقویتی تو بارداری گفتم بنویسین گفت نمیخواد بجاش پولشو خمس و زکات کن بده به بدبخت
من پیش ایشون دو قلو زایمان کردم خیلی خوب بودن ، بیمارستان امیرالمومنیم بودم برای خودم که خوب بود ولی بچه ها نیاز به nicu پیدا کردن و بیمارستان nicu نداره اعزامشون کردن بیمارستان امام حسین
من اینهمه مطبشون رفتم اومدم نشنیدم خطا پزشکی داشته باشه 😐
من پرسیده بودم اقدس وکیلی بیمارستان امیر المومنین میاد زیر میزی نمیگیره بیشتر سعیش رو طبیعی هست
ولی زنداداشم گفت دکتر خوبیه ولی واسه زایمان نه چون مسن هستن و خطا پزشکی شون رفته بالا
من زنداداشم بی امیر المومنین زایمان کرد از همه چیش راضی بودیم خودمم میخوام زیر نظر یه دکتراش برم واسه زایمان دو هفته دیگه انشالله
فقط میدونم امیرالمؤمنین و سینا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.