۴ پاسخ

بی بی کر هم برا پسرم خوب بود من چند وقت یبار هم کره آب میکنم با قاشق کم کم میدم بعدم آبجوش میذارم کنارم یه قاشق کره یه قاشق آبجوش میدم ک بره پایین قشنگ بعده اون یه عالمه پی پی میکنه بعد راحت عمیق میخوابه

ن فقط بی بی کر بده...چندروزه پی پی نکرده..اگ شیرخودتو میدی عادیه

نه یبوستش بدتر میشه

نه اون بدترش میکنه...بی بی کر یا بایولاکت استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی