۷ پاسخ

من از اول حتی یکبارم نزدم خداروشکر تا الانم اصلا نسوخته

اگه یروز چیزی نزنم قرمز میشه

بعد زینک اکساید چه مارکی و چند درصد باید بگیرم

اگه سوختگی وقرمزی نداره چرا بزنی

ممنونم

نه عزیزم

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی