اگهردوازیک مارک بوده خطاداشته مدیکورکه خوبه من مدیکورزدم فرداش مارک بتازدم منفی شد مدیکوره مثبت شد صبرکن
من دقیقا همینطوری شد و بعدش پریود شدم اولی رو که زدم سریع ۲ خط شد خیل پرنگ نبود اما کاملا واضح بود اما فرداش که زدم حاله خیلی خیلی کمرنگ بود ۲ روز بعدش پریود شدم ۷ روزم تاخیر داشتماااا ولی دکتر گفت احتمالا بارداری شیمیایی بوده
اگر بی بی چک ی مدل بوده ک ینی خطا داشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.