اسدی دکتر خوبیه
منم میبرم پیش اسدی
دکتر خوبیه راضیم ازش
اره دکتر خوبیه. اول از همه ازمایش خون و ادرار میده.
هرسوالی هم بپرسی با لبخند جواب میده. قشنگ همه چیز رو هم چک میکنه.
فقط یکمی شلوغه و الویتش اول برای ویزیت نوزاد های تازه بدنیا امدس.
یعنی اول اونارو ویزیت میکنه بعد نوبته اوناییه که وقت گرفتن
من دخترمو از۱۳روزگی میبرم علیرضا اسدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.