۴ پاسخ

اسدی دکتر خوبیه

منم میبرم پیش اسدی
دکتر خوبیه راضیم ازش

اره دکتر خوبیه. اول از همه ازمایش خون و ادرار میده.
هرسوالی هم بپرسی با لبخند جواب میده. قشنگ همه چیز رو هم چک میکنه.
فقط یکمی شلوغه و الویتش اول برای ویزیت نوزاد های تازه بدنیا امدس.
یعنی اول اونارو ویزیت میکنه بعد نوبته اوناییه که وقت گرفتن

من دخترمو از۱۳روزگی میبرم علیرضا اسدی

سوال های مرتبط

مامان محمدمبین وعلی😍 مامان محمدمبین وعلی😍 ۱ سالگی
مامان هانِل🌸💖🎀 مامان هانِل🌸💖🎀 ۱۰ ماهگی