۳۲ هفته رفتم سونو رشد. ۳۶ بازم برم به نظرتون؟

۴ پاسخ

من که اخرین بار ۳۴ هفته رفتم دیگه دکترم گفت نیازی نیست برم

آره عزیزم برات مینویسه

بله
دكتر من گفتن لازمه

عزیزم از دکترت بپرس شاید نیاز نباشه دیگه بری وقتی همه چی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دنیز و یزدان🩵 مامان دنیز و یزدان🩵 ۱۲ ماهگی