جالبه تا سن بچه کمه همه میخوان تپلش کنن...اگ تپلی خوبه چرا همه خودشونو میکشن ک لاغر بشن در بزرگ سالی؟؟؟؟
رشد بچه نرمال نرماله
دختر من الان تازه 6 کیلو شده😐😐😐
چ شیری میخوره
پسر من وزن تولد ۳۱۵۰ بود چهارماهگی ۶۴۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه ۲برابر وزن تولد هم شده نمیدونم یه سریا با چی مقایسه میکنن میگن کمه
ب نظر من کمه نئو زینک بده
زیادم هس عزیزم😂
😐برای این سن وزنش ماشاالله خیلی خوبه عزیزم توقع داشتی چند کیلو باشه؟
نه بابا وزنش خوبه الکی چرا به خودت استرس میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.