۸ پاسخ

جالبه تا سن بچه کمه همه میخوان تپلش کنن...اگ تپلی خوبه چرا همه خودشونو میکشن ک لاغر بشن در بزرگ سالی؟؟؟؟
رشد بچه نرمال نرماله

دختر من الان تازه 6 کیلو شده😐😐😐

چ شیری میخوره

پسر من وزن تولد ۳۱۵۰ بود چهارماهگی ۶۴۰۰ بود دکتر گفت خیلی خوبه ۲برابر وزن تولد هم شده نمیدونم یه سریا با چی مقایسه میکنن میگن کمه

ب نظر من کمه نئو زینک بده

زیادم هس عزیزم😂

😐برای این سن وزنش ماشاالله خیلی خوبه عزیزم توقع داشتی چند کیلو باشه؟

نه بابا وزنش خوبه الکی چرا به خودت استرس میدی

سوال های مرتبط