۱۲ پاسخ

حتما استخون بندیش ریزه مدلشه . وزنش خوبه ولی

😐😐😐

عزیزم ماشالله خوبه 😳👌
میخای فیل شه!
اگه اطوباشه توی ۵ ۶ ماهگی۲۰. کیلو میشه😂

یچه من ۴روز دیگ سه ماهش میشه هنوز ۶کیلو نشده. دوماهه۶کیلو عالیع.
تغذیت چیه؟ چی میخوری شیرت خوبه؟

عزیزم پسر من سه ماهگی ۵۵۰۰ بود.ماشاالله وزن پسرت خیلی خوبه بیخودی بهش شیرخشک نده اضافه وزنم بعدها دردسرای خودشو داره

وااااا،خوبه که....انگار ریزه رو ازکجامیارین؟؟مگه بچه دو ماهه چقدربایدباشه

پسر منم تو ۲ ماهگی ۶و۲۰۰بود
چون پسره استخوان دار هس نسبت به گوشت

ماشاالله خوبه دیگه چه خبره میخوای نوزاد بیشتر از این باشه بخوای جایی بری باهاش کمر برات نمیمونه

نه خوبه کمه فقط کمی

دختر من هنوز 6 کیلو هم نیست
میخوای بچه 2 ماهه 10 کیلو بشه که چی 😁

ماشاالله خوبه که

۲ ماهگی این وزن ریزه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان نویانم🩵🦫🦦 مامان نویانم🩵🦫🦦 ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضلم مامان ابوالفضلم ۴ ماهگی