خانوما برای چی شیرخشک میبرید بیمارستان؟؟؟؟

۳ پاسخ

سوپرامیل

من نمیبرم چون بیمارستان داروخانه داره نیاز باشه همونجا میگیرم

شاید شیرمون نیاد بچه گشنه نمونه
البته من نمیبرم
ی شیشه میبرم اگر لازم شد شیرخشک میخرم همونجا

سوال های مرتبط

مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان 💜💜دلوینم💜💜 مامان 💜💜دلوینم💜💜 ۱۱ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی